Temos Žymėti visasAtžymėti visus

Kaip mus rasti?

LIETUVOS RESPUBLIKOS GENERALINIS KONSULATAS LOS ANDŽELE

Adresas: 11766 Wilshire Boulevard, Suite 560, Los Angeles, California 90025, USA

plačiau »

Tel. +1 (424) 465 9901
El. paštas

Lietuvos Respublikos generalinis konsulatas Los Andžele skelbia atranką į sekretoriaus (-ės) pareigybę

Sukurta 2018.11.07 / Atnaujinta 2018.11.07 19:49
    Lietuvos Respublikos generalinis konsulatas Los Andžele skelbia atranką į sekretoriaus (-ės) pareigybę

    Lietuvos Respublikos generalinis konsulatas Los Andžele skelbia atranką į sekretoriaus (-ės) pareigybę.

    Atrinktam kandidatui bus siūloma sudaryti terminuotą darbo sutartį ir bus mokama Lietuvos Respublikos įstatymais nustatyto dydžio pareiginė alga. Kviečiame keliamus reikalavimus atitinkančius kandidatus iki š.m. lapkričio 14 d. imtinai atsiųsti savo gyvenimo aprašymą (CV) ir motyvacinį laišką elektroniniu paštu [email protected]

    Pokalbiai su atrinktais kandidatais planuojami Lietuvos generaliniame konsulate Los Andžele arba telefonu.

    Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos reikalavimus:

    1. turėti aukštąjį koleginį arba aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
    2. mokėti lietuvių ir anglų kalbas kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo lygmens C1 lygiu;
    3. mokėti dirbti kompiuteriu (MS Office programiniu paketu);
    4. išmanyti raštvedybos, dokumentų tvarkymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo, kalbos kultūros taisykles;
    5. gebėti planuoti, organizuoti savo veiklą, analitiškai vertinti ir sisteminti informaciją;
    6. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
    7. atitikti Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus suteikiant teisę dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“.

    Pagrindinės sekretoriaus (-ės) funkcijos:

    1. padeda generalinio konsulato vadovui  ar priskirtam darbuotojui;
    2. atsiliepia telefonu, administruoja skambučius ir paštu bei el. paštu gaunamą korespondenciją;
    3. teikia bendrojo pobūdžio informaciją interesantams telefonu, pagal kompetenciją rengia atsakymus į paklausimus;
    4. pagal kompetenciją susirašinėja su užsienio valstybių atstovybėmis ir kitomis institucijomis, įstaigomis, organizacijomis;
    5. registruoja gaunamą ir siunčiamą korespondenciją, kopijuoja ir siunčia dokumentus, tvarko protokolinę korespondenciją ir vykdo kitas dokumentų valdymo funkcijas;
    6. pagal kompetenciją rengia raštų, lydraščių, notų ir kitų dokumentų projektus;
    7. formuoja generalinio konsulato dokumentų bylas, rengia dokumentacijos planą bei tvarko archyvą;
    8. stebi žiniasklaidos pranešimus, platina generalinio konsulato pranešimus žiniasklaidoje;
    9. platina Lietuvos Respublikos institucijų, įstaigų, įmonių pateiktą informaciją;
    10. atnaujina ir skelbia informaciją generalinio konsulato interneto puslapyje, socialinių tinklų paskyrose;
    11. atlieka vertimus raštu;
    12. sudaro ir nuolat pildo generalinio konsulato kontaktinių asmenų sąrašą;
    13. padeda tvarkyti diplomatinio pašto ir diplomatinių krovinių siuntimą ir priėmimą;
    14. prisideda prie susitikimų, renginių, priėmimų, vizitų organizavimo ir aptarnavimo;
    15. vykdo kitus atstovybės vadovo  nenuolatinio pobūdžio tarnybinius pavedimus.

    Papildoma informacija teikiama elektroniniu paštu [email protected]

    Naujienlaiškio prenumerata